Flytt!


NU har jag sovit i nya rummet första natten.
Jag är såååå nöjd och jag kommer nog trivas bra här.
Äntligen får jag mina egna möbler och min egen inredning.

Flyttade hela dagen igår. Åkte hit med mamma och pappa med alla mina möbler, så nu är det tomt hemma.
Fick bära upp allt det tunga 5 trappor upp! Herrejävlar vad jobbigt det var!
Därefter hjälpte Kristine mig med att hämta grejer från andra lägenheten och hämta kläder och dylikt.
Fick bära upp en hel resväska med kläder och jag trodde jag skulle döööö!

Jag har fått i ordning det mesta förutom att jag glömt köpa galjar så har vissa kläder kvar i resväskan.

Nu ska jag äta lite lunch sen blir det en tur till andra lägenheten igen och hämta mer grejer :)


Kommentarer
Postat av: Sara

När får vi se bilder då? Kramar

2010-04-08 @ 09:21:25
URL: http://lindblomsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0