Hårfärg...?


Det här ständiga tjatet om håret!
Varför ska det vara ett problem!
Men jag tröttnar så jäkla fort på en hårfärg.
Och ändå hade jag blont ända tills studenten. Hade tidigare bara tonat eller gjort slingor.
Och nu jäklar vill jag färga hela tiden. Prova på nya färger.
Jag blir aldrig nöjd.

Just nu känns det som om jag vill vara liiite ljusare till sommaren!
Funderar om jag ska lägga i några slingor eller om jag bara ska låta det solblekas.


BLONDIN!

Vad fan ska man kalla den här hårfärgen?! Dassfärg!

Rävfärg?

RÖTT!

RÖDBRUNT!

MÖRKBRUNT!

Vilken är bäst....

Kommentarer
Postat av: Jakob

"rävfärgen" lägger nog jag min röst på faktiskt.

2010-04-19 @ 19:44:03
URL: http://jakethecake.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0