Helgen blev lyckad!


Har kommit hem från Stockholm nu.
Har haft en jätte bra helg med vännerna.
Åkte dit på fredag till Jacke och umgicks med honom och Linn hela kvällen men svull och film. Mys!
På lördag blev det en långpromenad och ett besök på Linns jobb i Sollentuna.
Därefter hem för att göra oss i ordning för kvällens aktiviteter.

Halv nio befann vi oss vid St Eriksplan för middag på restaurang för att fira Julia som har fyllt 20!
Det var en trevlig kväll, men det blev dyrt. För mig iallafall. Har ju så lite kvar den här månaden.
Men vi drog vidare efter käket till en pub och tog några öl.
Slutade med att vi kom hem vid 4 tiden, och då la vi oss i soffan och kollade på Sex and the City.

Helgen var helt klart bra. Längensen jag skrattade så mycket som jag gjorde då! Skönt :)
Det var skönt att bara glömma allt det jobbiga jag annars känner.

Men nu känns allt BLÄ istället bara för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0