Joggingrunda i skogen


Joggingrundan gick finfint! Orkar mycket mer nu och då blir det roligare.
Iofs höll jag på att springa vilse så fick PANIK!
Det var ju fan stigar och vägar överallt i skogen och jag visste inte vart jag skulle springa.
Till slut kom jag fram till något bostadsområde som jag aldrig sett eller ens hört om.
Så då fick jag panik eftersom jag ska iväg klockan 2.
Ringde både Kristine och mamma för att de skulle hjälpa mig och kolla upp på datorn vart jag var!
Men ingen av dom hade någon dator nära så jag fick springa som en tok åt det håll jag trodde var rätt!
Till slut kom jag rätt, som tur var.

Nu ska jag ta mig en lååång och skön dusch.











Jag SKA lyckas.
Vill må bra.
Vill må bra i mig själv.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0