Klockan är 01.15 och...


Klockan är 01.15 och jag har precis tränat från en hemmavideo med Paolo Roberto!
Det låter sjukt, och ja, jag känner mig sjuk i huvudet.
Men jag och mamma köpte goda ostar och dessutom choklad så fick värsta ångesten och behövde bara träna lite!

Imorgon kommer pappa hit. Jag och mamma har bestämt att vi ska gå runt på Secondhand affärer.
Får se vad han tycker om det. haha :)

Behöver fan träna imorgon också. Om jag verkligen ska nå mitt mål. Och dessutom komma halvvägs till sommaren så behöver jag verkligen verkligen träna varje dag!
Jag hoppas på att det är skapligt fint väder imorgon så man kan ta sig en långpromenad.
Sen kanske det blir en sväng på gymmet!

Helst skulle jag bara vilja ut på en löparrunda nu och bli riktigt jävla slut och svettig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0