Skööööönt ...


Nu har jag kommit hem från en timmes powerwalk!
Man är lika stolt varje gång! Och förbannat vad skönt det är att komma hem och känna att man gjort nytta och att det kanske, kanske, kanske förbrände bort lite fett!
Lika törstig är jag varje gång också. Har svept i mig tre glas på 2 min! Mums!
Nu blir det duschen sen ner i sängen och kolla på tv. Skööööönt!

Imorgon ska jag upp i tid och plugga plugga. Sen kommmer mammsen och hälsar på och ska sova här.
Sen kommer även pappa på lördag. Så ja, jag måste väl städa också.


Jag håller nog med pappa. Vatten ÄR livets  dryck!
Förut tyckte jag nämligen att Coca Cola var det. Dock var det främst på bakfyllan och det står jag fast vid. Jag måste ha cola när jag är bakis!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men Frida! Du är så jäkla hurtig att jag får dåligt samvete tammetusan :O

2010-04-16 @ 15:10:49
URL: http://fridafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0