Träning


Fy fan vilket jobbigt spinningpass!
Jag är helt slut. Men det var skönt. Nu har jag förbränt några kalorier idag iallafall!
Var dessutom ut på en liten löparrunda vid lunchtid eftersom jag skulle till Studievägledaren nere på stan, och eftersom jag glömde bort tiden var jag tvungen att springa dit. Min cykel har ju pajja.
Så har fått min träning för idag :)
Men egentligen skulle jag vilja gå ut på en promenad också. Det är så underbart skönt väder!

Igår var solen uppe till ca 8 tiden. NU är det fan vår. Helt klart!


Heeeelt slut.

Nu blir det duschen sen laga mat med Kristine.

Kommentarer
Postat av: Frida

Okej då Frida, du får väll vara snäll ändå då ;) Snyggt nagellack btw! Dags för dej att komma till Sibo och hälsa på tycker jag! :D

2010-04-12 @ 20:53:47
URL: http://fridafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0