Trött på skiten!


Nu är det FAN NOG!
Jag är SÅ JÄVLA LESS!
Det är SLUT med det här. Nu nu nu. Nu på en gång.
Mitt nya liv börjar NU!

Jag känner mig som en flodhäst som försöker ta sig fram!
Jag känner mig uppblåst.
Ful och äcklig helt enkelt.
Det är dags för en ändring.
En stoooor ändring.

Jag ska fööörsöka träna varje dag. Äta lite bättre och supa mindre.
Om jag inte tränar på gymet så får jag fan ut och springa eller gå.
Hur enkelt som helst ju!


Det är själva maten som är svår. Allt man stoppar i sig!
Skräpmat klarar jag mig utan. Helt klart!
Men att laga nyttig mat hemma är både svårt och dyrt.
Så den biten vette fan hur det ska gå.
Men det löser sig.
Får kolla upp recept på internet.

Och fan, man måste ju äta typ hela tiden när man ska gå ner i vikt.
Typ mellanmål och så. Och dricka mycket vatten.
Usch så dyrt det kommer bli. Men det är det värt!!

Första stegen -
* Har hällt ut läsken som stod inne på mitt rum.
* Slängde chipsen som vi hade igår innan utgång.
* Kliver upp halv 8 för att dra iväg på gymet!

Nu jävlar ska det hända grejer.
Och om jag inte håller i det här och så snälla, skjut mig!


Man måste ha mål här i livet, men om jag klarar av att få en sådan här kropp.....
oj oj oj, det skulle helt enkelt vara perfekt!

Nu drar jag iväg och tränar.. igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0