vill till solen!


Idag är det lite molning ute så jag bestämde mig för att plugga lite. Det behövs!
Ska jämföra två partier om hur deras familjepolitik ser ut.

Men just nu tar jag en paus och lyssnar på låtar sen Egypten resan! Såna låtar som får en att minnas!
Fy fan vad jag vill tillbaka. Skulle lätt kunna åka tillbaka till samma ställe. As bra snorkling, trevlig hotellpersonal, förbannat bra solväder, härlig strand! Dessutom är väl inte resorna dit sååå förbannat dyra. As bra!





Valde bilder jag aldrig skulle lägga ut annars. haha! Ja, på mig själv då.

Kommentarer
Postat av: Jakob

Jag älskar näst sista bilden på dig. Hur snygg är du inte liksom?!

2010-04-16 @ 19:53:28
URL: http://jakethecake.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0