lite smått uttråkad


Jag har en skräck för att bli gammal!
Eller äldre ska jag väl säga.
Jag får panik bara jag tänker på att jag snart fyller år igen.



I brist på något annat att göra så har jag precis krusat håret. Jag ser ut som en liten trollunge!
Väntar på att mamma ska komma hit. Jag är jätte hungrig dessutom så jag hoppas vi åker och äter något på en gång. Sen kanske det blir Ikea en sväng och sen bio ikvälll om vi kan komma överens om en film.
Imorgon kommer pappa också. Så det blir fullt i mitt lilla rum!

Det har inte blivit någon träning än idag så jag ska försöka tvinga med mamma på en långpromenad!
Måste måste träna!
Jag och Kristine skulle ju på gymmet imorse egentligen men ingen vaknade.
Jag kommer inte ens ihåg att min klocka ringde. Illa.
Vi kommer fan aldrig upp på morgonen för att träna. Har hänt enstaka gånger.
Men får se om vi kanske tränar något ikväll om hon har tid.

Nej nu ska jag försöka plugga lite. Eller så lägger jag mig i sängen och kollar på tv.
Inte bestämt mig än. haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0