100418


Mamma och pappa har precis åkt hem.
Jag är förbannat trött. Vet inte vad som hänt.

Idag har vi varit på museum och till domkyrkan och kika.
Som vanligt glömde jag kameran så det blev inga bilder.
Hade gärna villa tagit bilder i kyrkan åtminstone eftersom den är så stor och magnifik.
Men ahja..

Var och handlade också. Nyttig mat i massor!
Jag har köpt lite soja och havreprodukter. Mest eftersom jag får ont i magen av mejeriprodukter. Så ska testa om det blir bättre.
Sen köpte jag faktiskt tofu. Var tvungen att testa hur det smakar :p

Har druckit lite havremjölk nu och jaa.. det är helt okej faktiskt.
Och inte fick jag ont i magen heller!

Jag har en förbannad träningsvärk. Det är gryymt!
Över hela bakre sidan av benen och rumpan.
Tror det var efter Paolo Robertos hemträningsvideo jag fick med i en tidning.
Herregud vad jävla ont jag har!
Känner mig som en gammal kärring när jag går.

Nu ska jag nog lägga mig och vila en stund.
Sen ska jag fan träna lite. Måste! Och vill!




Kommentarer
Postat av: Jakob

träningsvärk när den är som bäst! <3

2010-04-18 @ 21:33:27
URL: http://jakethecake.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0