Vaknade nyss...


Vaknade nyss. Sov lite längre. Dumt gjort!
Trots att jag såg att det var jätte fint väder ute så kunde jag inte kliva upp.
Var så troligt trött.
Har fortfarande lite ont i huvudet, så ska ta någon tablett sen blir det frukost innan en joggingtur!
Sitter redan redo i mina nya träningskläder och vattenflaskan är fylld!

Ska testa på ett motionsspår i skogen nåra här någonstans tänkte jag.
Ska bara hitta dit! :)

Ikväll vet jag inte om jag ska åka till Stockholm och kika på bio.
Har så lite pengar så egentligen är det dumt.
Men Johan är så snäll så han erbjuder att betala. Men det känns så jävla dumt.
Men får se hur jag gör. Vill ju jätte gärna se den där filmen. Clash of the Titans. På 3D såklart!

Nu blir det frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0