Vår!


Frågan jag ställer mig själv idag. Är det bättre?
Nej, det är inte det. Tyvärr.


Ska snart klä på mig och gå ut på en promenad.
Ska försöka leta upp Studievägledaren någonstans här i Uppsala. Mitt lokalsinne är ju inte det bästa, så får se hur det går!
Det är sol ute idag, och det är ju alltid ett plus och uppfriskande.
Så det är nog bra att jag tar mig ut och får lite härliga solstrålar på mig.

Nu vill jag bara ha sommar sommar sommar!
Vill ligga på stranden och höra måsarna, barnens skratt och plaskande vatten! Herregud, ge mig nu!



Det var då VÅR i Stockholm i helgen! Underbart!

Nu blir det frukost...

Kommentarer
Postat av: Frida

Men vad är det för fjäsk jag hör.. Vad vill du ha från mej? ;) haha.

2010-04-12 @ 12:08:14
URL: http://fridafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0