100204


Igår bestämde jag och Kristine oss för att gå ut och "ta någon öl"..
Vid 10 tiden tog vi bussen ner till stan och gick till GH nation. Vi kom tre minuter försent. Före 10 var det gratis inträde och 10.03 kom vi dit.
Vi ställde oss utanför och gnällde lite och till slut släppte den snälla vakten in oss gratis. hihi

Kvällen var fan ganska trevlig ändå. Inte riktigt min musiksmak dock men det gick att dansa ändå och det kom iaf två höjdarlåtar :) Jag vet inte riktigt när vi drog därifrån men vi gick och satte oss på max såklart efter att Kristine tjatat om att få äta där. haha :p Nejdå, jag ville också dit..
Sen när vi skulle ta till benen och GÅ hem så kom det en kille, full som fasen och dryga sig mest.
Så vi hoppade in i en taxi och drog hem. haha
Så nu är det slut på utgifter på ett tag.

Är så jäkla stolt att jag faktiskt klev upp idag och gick till skolan på seminariumet. Kunde inte ett skit som vanligt. Förstod ingenting. Men bara jag sitter där och lyssnar så slipper jag göra en skrivuppgift iaf..
Har seminarium imorgon igen. Får se hur det går med det. haha
Ska iallafall ta och läsa ikväll så jag är lite förberedd :)

Nu ska jag ner på stan och köpa den efterlängtande klockan.
Får se vad det blir för någon men såg igår en ganska fin. Dessutom var det 50% och det är ju aldrig fel.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0