100208


Har precis duschat och har nyss sprättat den sista energidrycken och häver i mig den i stort sett.
Känner mig lite seg idag. Sov länge länge länge på min enda lediga dag denna vecka.
AS fint väder ute så nu känner jag mig lite dum.
Inte nog med att en underbar halv dag har passerat så har jag fått en finne rakt i pannan!
Den lyser upp som ett kastmärke!

Anyway. Jag är tillbaka i Uppsala iallafall. Åkte igår kväll med Johan.
Fick köra från Tönnebro till Uppsala. Båda var as trött men det gick bra.
I lördags var vi ju iväg på fest och kom inte hem förens 5 på morgonen. Så inatt hade jag svårt att sova. Sista gången jag kollade på klockan så var den 4 tror jag. Så det var nog därför jag sov så förbannat länge idag..

Imorgon går jag i skolan så då är det bäst att jag är pigg. Fast iofs började jag nog inte speciellt tidigt så det ska nog gå bra :)

Nu måste jag ta mig något att äta för den här energidrycken räcker inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0