100223

Jag har strax tvätttid. Vet inte riktigt hur dom där maskinerna fungerar men jag får prova mig fram. haha
Jag gick aldrig till skolan idag. Vaknade ju iofs vid 10 då min lektion började så det gick inte iaf. Hade visst inte ställt någon klocka, eller så stängde jag av den i sömnen.

Kom på att jag måste börja kolla upp alla böcker på litteraturlistan också. Har fortfarande inte gjort det. Som vanligt är man ute sent.
Men det har ju blivit så nu när jag blev sjuk.

Känner att jag inte har något vettigt att skriva så lägger ut några bilder istället!...



Svart kavaj GinaTricot

Svart klänning GinaTricot


Svart kjol med dragkedja GinaTricot


Röd klänning H&M



Kommentarer
Postat av: Arnold

Fan så fin du är =)

2010-02-25 @ 10:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0