Adjö åt skönhetssömnen


Sitter fortfarande uppe och kämpar med hemtentan!
Har nu nästan skrivit klart en till fråga.
Men nu står det still igen. haha
Måste nog gå och lägga mig nu strax.
Ska ju orka upp imorgon och plugga också. Usch så tråkigt det är..

Det blev att jag stannade kvar i Stockholm ikväll också för var för trött och stressad för att ta mig till Uppsala.
Så nu ligger Johan i sängen och snarkar så jag kan inte koncentrera mig.
Får kasta en kudde på honom då och då så att han håller käften. Jag vet, jag är evil..

Igår käkade vi så jävla god mat. Potatisgratäng, kött och vitlök i STORA mängder. Ikväll åt vi hamburgare med potatisgratäng och pommes. En salig blanding blev det. Ikväll blev det dock vitlöksmängder i överdriven form.
Vitlöksbröd, vitlökssmör, vitlökssås, vitlöksdip till chipsen. Vi läre ju dofta underbart i käften! haha
Kollade lite på melodifestivalen också men den suger ju som vanligt.
Vid 4 tiden idag satte vi oss i bilen och drog ut på äventyr. Vi åkte mest runt och kollade på lyxiga och fina villor. Försökte hitta till Persbrandt hus. haha :p Men vi misslyckades. Gav väl mest upp eftersom det var körförbud på typ alla vägar. Så lydiga som vi är så åkte vi glatt vidare.

Nu ska jag försöka skriva åtminstone EN mening till, sen ska jag fan soooooova.
Godnatt på förhand,. 

Inte blir det någon skönhetssömn inatt inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0