beslutsångest


Hemma efter ännu ett seminarium. Gick lika dåligt idag igen. haha
"Jag passar på den frågan"
Det är min vanliga fras jag använder.

Sitter och funderar hur jag ska göra i helgen. Ska jag åka hem eller ska jag stanna.
Vet inte hur jag ska göra......
Skulle behöva hjälp med mamma med läxor men det går så mycket pengar med resan både dit och hem. Jag vet, jag är snål!
Esch får se hur jag gör. Ska ta mig en lååååång funderare nu.

Nu är det dags att laga lite mat. Så jäkla hungrig.
Äter ju några tabletter nu som ska göra huden, håret och naglarna finare. Kom på igår att det är dom som orsakat min hunger. Förra gången jag åt dom så kände jag hunger ständigt trots att jag egentligen inte var hungrig. Det var tydligen någon biverkning man kunde få. Men har bara två kapslar kvar nu sen ska jag sluta med skiten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0