Dyr middag..


Idag spenderade jag min dag i Stockholm. Träffade Linn, Sebbe och Julia och vi gick på stan en sväng sen käkade göttiligött. Kyckligfilé med pommes och en massa såser. Fett, men gött!
Vid 4 tiden kom syster in till Stockholm och vi åkte därefter hem till mitt place i Uppsala.
Efter en kort visit i lägenheten så tog vi bussen ner på stan för att äta lite mat. Vi hade bokat bord på en grekisk restaurang till klockan 8.
Det började bra med att vi kom alldeles för tidigt ner på stan eftersom vi åkte buss. haha. Vi var för lat för att gå båda två. Så vi gick därför runt på stan och fönstershoppade lite och Sara insisterade med att fotografera en massa. Vi såg nog ut som riktiga turister..
När vi väl kom till restaurangen så börjar vi med att gå in vid fel ingång. Vi gick in typ "kökvägen" men personalen var hellugna och sa att det var okej eftersom den där ingången vad "sommaringången".

Jag tror vi satt inne på restaurangen i 2 timmar och bara åt. Fick betala 352 spänn var!
Det var ganska dyra priser där men OJ vad gott det var!
Kanske inte så smart att välja en av de dyraste restaurangerna när man är student, men det var det värt!
Beställde in en hel karaff vin också så det blev en hel del fnitter!

På vägen hem gick vi in på Hemmakväll och hyrde film. Har nyss kollat klart på den. Åtminstone jag.
Sara somnade på en gång efter cirka 10 minuter.
Kollade på The Ugly Truth. Den var fan skapligt bra ändå.

Nu sitter jag och dricker varma koppen eftersom jag har blivit sjuk.
Mina halsmandlar är som två stora golfbollar!
Så för tillfället tycker jag synd om mig själv!



Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0