En lycklig Frida!


HALLELUJA HALLELUJA HALLELUJA!!!!!!!!

Jag har äntligen fått boende! hihihhihihihi
Jag är så otroligt glad.
Känns som alla mina bekymmer är som bortblåsta.
FAN vad jävla skönt!

Fick ett samtal från GH Nation där de erbjöd mig ett boende i korridor!
Dessutom är det på Studentvägen där Kristine bor så nu hamnar vi ännu närmre varandra!
Jag blev så exalterad att jag glömde bort vad hon sa för husnummer och vilken hyra det var!
Men allvarligt talat så bryr jag mig inte vart jag kommer få bo. Bara jag har ett boende. hihi
Vet iallafall vart jag ska gå och teckna kontrakt, och det är viktigast!..

Nej nu har jag fan lust att gå ut och fira!

ÅHHH, Frida är lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0