Godnatt då

Jag är sömnlös.

Tog några smärtstillande vid 6 tiden och somnade ju såklart då. Vaknade igen vid 8 och nu kan jag inte sova.
Iofs har jag väl kanske inte riktigt försökt än heller men jag är inte trött iallafall.

Har tagit två smärtstillande igen så blir jag nog trött snart. Hoppas jag..

Imorgon är det skola. Har seminarium klockan 10. Men jag vet inte om jag kommer orka gå.
Det gör iallafall ont när jag pratar och det kanske är bäst att vara hemma och ta det lugnt tills jag är frisk.
Eller iaf lite piggare.
Synd att jag måste göra en inlämningsuppgift om jag inte är där imorgon bara. Bläää


I helgen spelar Moneybrother i Uppsala. Kommer inte ihåg vilken nattklubb det var men Kristine frågade om jag ville följa med och spana in honom. Visst tänkte jag, bara jag blir friiiiiisk!
Jag har aldrig varit ett jätte stort fan av Moneybrother och har bara hört ett fåtal låtar av honom.
Var därför tvungen att nöta honom lite idag för att höra hur bra han är på en skala.
Ju mer jag lyssnar på honom desto mer älskar jag honom!
Ligger och lyssnar på honom nu och man blir helt lugn av hans röst och han har härliga texter. Love it!



Nej men nu säger jag faktiskt godnatt.
Klockan är 02. 38. Usch då.

Tvättid har jag imorgon också. Måste ringa mamma för att höra vilka kläder som kan tvättas med vilka. Har inte riktigt lärt mig det ännu. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0