Godnatt


Då har man skrivit på kontrakten för lägenheten! Jippiyeaaahy! :D
Ska bli så skönt att äntligen få något eget där man får ta sina egna möbler och inreda hur man vill!
Ska dit den första april och hämta nycklarna sen får vi se när jag väl flyttar in. Måste ju få hjälp av mamma och pappa först. Har ju en del möbler som ska köras dit.
Det löser sig..

Jag och Kristine bestämde oss för att fira med en kebabrulle! Så nu känner jag mig fetare än någonsin..
Jävlar att jag skulle bli sjuk. Vi som började bli så duktiga på att träna!
Men till veckan, då JÄVLAR!
För så här kan jag inte ha det längre. Till veckan ska jag böja handla lite nyttigare, träna mer och motstå frestelserna.

Imorgon har jag seminarium vilket kommer gå åt helvete eftersom jag inte varit på föreläsningarna på ett tag nu eftersom jag fick halsfluss. Men jag går nog dit ändå så jag slipper göra en uppgift..

Nu ska jag sova sova sova. Är så jäkla trött.
Godnatt och sov gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0