jag . orkar . inte . mer.


Plugg åter igen. Klockan är 03.31. Jag är grymt jävla trött och jag vill bara lägga mig ner och blunda.
Men jag har panik. Vill bli klar. Skriva lite lite till.
Har nu tre frågor kvar och det är dom svåraste.
Det är områden jag inte är insatt i så det är svårt att skriva när man inte har något speciellt att relatera till eller tycka till om.

Men men, nu ska jag nog ta och sova lite och kliva upp tidigt imorgon och fortsätta.
Det är jag tvungen till att göra.
Vill inte sätta mig på tisdag förmiddag då det är inlämning och känna mig panikslagen.

Godnatt på er.
Är alldeles för trött för att orka skriva något mer. Bläää säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0