plugg för hela slanten


Plugg plugg och åter plugg.
Jag orkar inte mer. Det går skit. Är förbannat jävla trött också så jag blir helt snurrig i skallen och allt jag läser fastnar inte.
Har laddat upp med energidryck men det hjälper inte på min trötthet just nu.
Annars brukar jag ju aldrig vara trött vid den här tiden. Det är ju typiskt när man väl måste vara pigg..
Har bara skrivit klart en fråga än så länge. Det känns pissigt.
Tur att jag är ledig på måndag och imorgon så jag kan skriva skiter ur mig då..

Jag funderar nästan på att sova en stund och kanske orka mig upp och skriva om cirka en timme igen!
Men vem försöker jag lura. Jag kommer aldrig någonsin komma upp igen om jag somnar nu..
Lika bra man håller sig vaken och skriver lite till.

Back to reality.

Jag vill vara liten igen då man inte hade några bekymmer.

Så underbart det skulle vara!


Kommentarer
Postat av: Sara

Du ska ha en superduper hjärna om allt du läser ska gå in. Det gör det aldrig!!!

2010-02-13 @ 23:42:32
URL: http://lindblomsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0