Plugghelg


Oj nu var det längesen sist man skrev något här.
Kände att det kanske var dags igen.

Äntligen helg och det känns underbart!
Iofs måste jag plugga heela helgen eftersom tentan ska vara inne på tisdag och jag har inte börjat ännu.
Men det löser sig.

Jag kom hem från skolan/stan för en liten stund sedan och har precis tryckt i mig lite tacos sen i förrgår. Mumma va gott det var. Nu är jag mätt och belåten. Ska strax sätta igång och plugga lite.
Får se hur mycket jag hinner göra. Tänkte nämligen åka till Stockholm och umgås lite med Johan. Bli bjuden på goo mat och kika en film kanske. Det är grejer det!

Nej nu måste jag sätta igång. Skriver mer senare när jag är förbannad och less på allt plugg.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0