100201


Bläää.

Idag har jag varit på jakt efter böcker, åter igen. Hittade bara två stycken.
Såklart hittade jag inte den viktigaste boken så nu ger jag upp. Får sitta på dom där jävla seminariumen och inte fatta ett skit!
Har äntligen registrerat mig iaf så nu ska jag väl snart få mina pengar hoppas jag.

Måste läsa en massa men sätter aldrig igång. Jag är sååå seg.
Jag är ingen vidare bra student. Menmen...
Är ledig imorgon och då ska vi träna träna träna.
Vi har bestämt att jag ska vara utanför Kristine klockan 8 sen drar vi på gymet!
Det är alltid skönare att träna på morgonen tycker jag. Och det är ett plus att det är mindre folk då också.

Nu ska jag läsa lite....


Jag känner mig extremt less på dig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0