Sov gott


Tillbaka i Uppsala och jag är helt tom i huvudet.

Har seminarium imorgon och jag vet inte om jag ska gå eller inte.
Kan ju ingenting. Och jo, det är väl säkert bra att gå dit ändå för att lyssna, men det gjorde jag förra gången och då höll jag på att somna. Men vi får se imorgon hur jag gör.

Helgen hemma i Vallsta har varit trevlig. På fredagan hände inte mycket utan jag somnade rätt tidigt vilket var väldigt skönt. Vaknade vid tolv och trodde att det var morgon. Skit skumt.
Igår var det fest. Jag och Emmy var ut på det hederliga Tranan och ja, det sög ju som vanligt. Men det är kul att träffa folk iallafall och dansa lite.

Idag har jag varit och tränat fotboll. Det var grymt jobbigt. Hade blodsmak i munnen efteråt. Min kondition är verkligen sämst. Men kul var det iallafall. Har saknat fotboll som fan.
Dock har jag förbannat ont i tårna nu. Känns som jag har fått blånaglar. :(
Fransson var ju med och tränade också och det var riktigt roligt att få träffa den filuren igen. Var ett tag sen sist.


Nej jag måste ju fan sova nu om jag ska orka upp imorgon!
Godnatt alla!


Varför ska livet vara så svårt ibland......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0