Jävla elektriker


Jag blev uppe sent inatt också. La ifrån mig datorn och böckerna vid 4..
Men nu är jag åtminstone klar och det känns skönt. Ska strax skicka in det till läraren.

När jag trodde att jag skulle få sovmorgon så börjar elektriker i lägenheten bredvid borra och slå i väggen klockan 8 på morgonen. KL 8!!!
Strax kommer dom väl in till oss också och då måste man väl befinna sig ute i köket.
Jag är lagomt förbannad eftersom jag inte har sovit så mycket inatt. Har as ont i huvudet och vill bara sova. Men så fort man blundar låter den där jävla borren. Jag blir galen!
Ska iväg och träna vid lunchtid med Kristine så man kan inte sova efter att dom varit hit heller.

Blir nog att jag lägger mig tidigt ikväll skulle jag gissa på.

Nu ska jag ta och städa lite eftersom det ser ut som en svinstia här inne.
Sen ska jag fixa det sista med arbetet och skicka in det! Woohhoo



Kommentarer
Postat av: Emmy

Grattis till din första genomförda tenta :D

2010-02-16 @ 21:00:32
URL: http://emmyeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0