Underbar dag!


Har haft en oooooootroligt fin och härlig dag i Järvsöbacken idag.
Åkte dit med Johan och Linn vid typ 12 tiden eller så. Kommer inte ihåg. haha
Va as bra backar med mycket snö såklart och när vi rullar in i Järvsö kommer solen fram. Halleluja moment!
Nej, dagen var mer än bara bra. Den va underbar!
Efter några åk satte vi oss mitt i backen med solen i ögonen och drack en varsin cider. Härliga tider, härliga tider!

Nu har jag duschat och gjort mig i ordning för kvällens aktiviteter, vad det nu kommer bli..
Kanske blir utgång om vi orkar. Ska ta mig ett glas vin iallafall vad jag tror.
Äsch, vi får se vad kvällen har att erbjuda.


Johan fick åka själv i liften heela dagen förutom sista åket. Stackarn.

Linn hoppar i hopp ;)








Nu orkar jag inte ladda upp några fler. Kommer säkert fler roliga bilder senare någon dag! :)



Kommentarer
Postat av: Jacke

GUD sicken underbart härlig dag ni ser ut att ha haft! OCH FINA NI ÄR MINA FLICKOR!

2010-02-07 @ 17:14:40
URL: http://jonssonjakob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0