27 Juli


Idag har varit en låååång dag.
Jag har varit ute och åkt med mamma och pappa.
Ända till Dalarna denna gång.
Vi har varit på Carl Larsson gården.
Falu Gruva och shoppat lite i Falun.
Jag är helt slut.
Dock har jag sovit grymt mycket i bilen så nu är jag pigg. Är uttråkad och vill göra något!

Men det blir väl en film och sen försöka sova för ingen är väl på att göra något nu.

Imorgon hoppas jag på fint väder så man kan åka och lägga sig på stranden!
Jag vill bli bruuuuuun.

Jag skulle ju egentligen lägga upp bilder men just nu orkar jag inte hämta kameran!
Jag är LAT!


Vill bara gratulera min kära vän Jakob som äntligen hittat sin kärlek!
Grattis grattis vännen. Det är du värd! <3


Kommentarer
Postat av: Jakob

Åh, vännen! Jag sitter seriöst här och gråter nu. DU ÄR FÖR FIN!

2010-08-01 @ 18:27:31
URL: http://jakethecake.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0