Framme i Uppsala


Framme i Uppsala!
Fyyyyy FAN vad varmt det är i mitt rum. Jag tror jag dör.

Har precis bäddat och städat undan lite så man kan vara här.
Ska ut på en joggingrunda nu sen ska jag lägga mig (äntligen i min egen säng) och kolla på film!
Kanske drar på Ica och köper mig något gött också. Kanske jordgubbar om det finns! MUMS!

Nej nu måste jag röra på mig. Klockan är mycket!
Ska ju kliva upp tidigt imorgon och lägga mig och steka i solen! Stekoljan har jag tagit med mig.
Jag ska bli brruuuuuuuun!

Nu laddar jag upp resten av bilderna sen midsommar.
Insåg att det inte var så mycket bilder ändå.


Vi åkte båt. Johanna fastnade i kransen!

Elin hade för litet huvud för kransen. Jag och Johanna posade för kameran. En varsin kamera dock!


Vi satt i solnedgången.

Niklas körde båten fort på vägen hem. Då blev man inte snygg på kort!

Fick soppatorsk mitt på sjön. Låg och guppade i väntan på en annan båt. Klockan var halv 3 på natten.
Fick se början av soluppgången!

Det var min midsommar i bilder!
Tyvärr slutade jag ta kort i mitten av kvällen. Dumma mig!
Men så blir det jämt. Jag tröttnar efter ett tag att alltid ta fram kameran.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0