Glömde visst bloggen


Gud så längesen jag orkade ta mig tid till att skriva några rader här.
Jag har jobbat en hel del och bosatt mig i sommarstugan.
Men nu har jag lite "semester". SÅklart när det började gå mot sämre väder.
Det är min vanliga tur det!

Jag ska väl egentligen ha tid att sitta vid datorn och skriva någon rad.
Men jag orkar tammefan inte.
Visst, det har hänt mycket som jag kan skriva om, men finns som sagt ingen ork.

I helgen kan jag meddela att det var brännbollsyran.
Jag Kristine och Elin var ut på Terassen med Alexandra och hennes tjejer!
Jag hade förbannat roligt för en gångs skull! Kanoners! :)
Jag har väl lite bilder som jag kan tänka mig att ladda upp. Någon gång i framtiden. haha

Nu i helgen ska vi åka till Östersund på Storsjöyran!
Fullt upp!
Och jag hoppas att vi kommer få otroligt roligt, och det tror jag säkert vi kommer få :)

Nu ska jag gå och duscha och göra lite hemmaspa.
Har sån JÄVLA mensvärk så all jäkla annan smärta blir oväsentlig!
Och när man får höra från det motsatta könet om att en förkylning är mycket värre!
Då jävlar tänder det till. Det bara kokade inom mig.
Om det inte hade varit min pappa och Eklund så hade dom fått en varsin knytnäve på näsan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0