Ventilerar tankarna


Jag hatar mitt liv jag lever nu.
Vill komma bort så fort som möjligt.
Vill helst bara ta allt jag äger och flytta på en gång.
Vill inte finnas här hemma.
Vill inte veta av allt.

Jag går bara runt och trampar.
Tänker en massa. Dåliga tankar.
Vill inte göra det längre.

Jag kommer sakna min familj och vänner som FAN.
Men jag behöver verkligen komma bort.
Få komma vidare.
Varför ska inte jag kunna gå vidare om du nu gjort det.
Det känns så orättvist allt.
Som om jag gör fel jämt och ständigt.

Jag behöver göra det för min skull.
Det är på tiden att jag gör något för min egen skull.

Så nu jävlar vill jag inte se några som bangar på den här Australien resan!
Hör ni det?!
Då jävlar kommer helvetet braka loss!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja men det kommer jag göra också!!! Men jag kan säga redan nu att jag kan inte åka i år tyvär. Isf kommer jag till er nästa år :)

2010-07-02 @ 13:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0