Show must go on


Ja det är väl så man säger. Show must go on.
Och det måste den verkligen.
Nu är jag bara less. Har ingen energi i kroppen.
Känner mig bara utmattad. Helt jävla tom.

Jag förstår inte hur man kan bli så jävla sårad av en annan människa.
Åter igen får jag säga att vi lever i en grym värld.
Jag trodde att jag betydde nånting.
Men jag är bara skit. En stor fet soppåse som du bara dumpar bland annat skit.

Jag kommer må dåligt. Det kommer jag.
Jag kommer gråta. Jag kommer skrika. Allt det är inte över än.

Men en sak är säker. En vacker dag kommer jag inte gråta eller skrika över dig igen. Aldrig!
Du är inte värd mig för fem öre. Det är en sak som är säker!
Du är inte värd mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0