100302


Nu är jag hemma och har tagit mig en efterlängtad dusch.
Gjort ansiktsmask, målat naglarna och lite annat smått och gott. Så nu känner jag mig fräsch igen.

Ska läsa en gång till nu innan jag lägger ifrån mig datorn och försöker sova.
Får se hur det går denna natt eftersom jag inte somnade förens halv 3 inatt. Var helt död när jag vaknade av traktorn som plogade utanför klockan 8 på morgonen. Är dom tvungen att börja SÅ jävla tidigt :(




Nu kommer jag väl få stryk för det här också. Men jag tycker ni är fina allihopa och det är inte överdrivet många som kommer se dom här bilderna iallafall om man tänker på antalet läsare jag har. haha

Hade iallafall roligt denna kväll, trots att det är lite suddigt minne i slutet. haha

Nu är det plugg och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0