Återblick av helgen


Har nyss kommit hem från en föreläsning.
Gick lite tidigare eftersom jag vill iväg och träna. Har bokat ett spinningpass med Kristine.
Nu jävlar kör vi!

I helgen var jag i Stockholm hos Johan. Åkte dit på tosdag och det var så skönt att bara få komma bort. Utan att tänka på något annat än att bara finnas och ha det bra.
På fredag hade vi bestämt planer med Jacke och kvällen började med att vi lagade SKIT god mat hemma hos Johan. Kycklingsallad med en massa gött i. Till det serverades såklart lite vin.
Vi hade bestämt att senare gå ut och ta någon öl tillsammans, och Linn skulle hänga på också. Kul kul :)
Vi hade hittat ett gratis ställe där dom hade liveuppträdanden med olika hiphop band.
Men när vi väl kommer dit så är det fullt så vi kommer inte in.
Satte oss på en bar istället och inväntade Linn som kom senare. Blev lite fiamedknuff som de hade på baren. haha
Jacke blev oooooolidligt full och gjorde bitchslaps på mig hela kvällen. trevlig kille! haha :P

När Jacke började slänga spelpjäser på golvet så drog vi därifrån och gick istället in på en krog.
Hade skapligt kul där, trots att det bara rörde sig småfjortisar och brats där.
Vid halv 3 tiden blev Jacke och Linn utslängda. Visst, vi förstod varför Jacke blev utslängd. haha
Men Linn?! Det är ett mysterium.
Kvällen avslutades på Donken och senare hem till Johan igen.
Jag hade iallafall jätte trevligt. Det är så kul att umgås med Jacke, Linn och Johan igen. Gamla tiderna. Mumma!

Resten av helgen var ju otroligt skön måste jag säga.
Käkade god mat, tittade på en MASSA film, göttade oss med massa onyttigheter...

Därför sitter ett spinningspass otroligt BRA nu!

Nu är det dags för käk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0