Formsvacka.


Jag vet inte.
Det känns konstigt det här.
Konstig situation.
Konstiga känslor.

Allt snurrar runt runt runt här inne.
Jag är för tillfället en sur, grinig, ledsen, och less jävla hagga!
Jag känner vrede. En riktig jävla vrede.

Kanske för att inget går som jag har tänkt.
Inget går som jag vill.



På senaste tiden har jag sovit så förbannat dåligt.
Eller ja, man kan nog säga att jag sovit bra på natten.
Men morgonen är det värsta. jag kommer fan inte upp ur sängen.
Mina muskler är helt bortdomnade.
Mina ögon går inte att öppna.
Min hjärna hänger inte med alls.

Jag tror jag har tappat någon sorts livsglädje.
Känner mig otroligt ensam, så vem vet. Kanske kan det spela en roll.
ÄH. Fuck it!
Ingen idé man känner efter så mycket. Då slutar det väl med att man går på antidepressiva och sjunker ännu längre och längre ner i skiten! Det är inget för mig!

Det är så jävla sjukt. För jag har varit så förannat lycklig den senaste tiden sen jag flyttade till Uppsala.
Allt har kännts så bra.
Men nu har jag en svacka.
Vill bara spy på allt.

Det är nog dags för mig att ta tag i mitt liv och iallafall fundera på vad jag vill göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0