Sommar sommar sommmar


Jag och Kristine var och tränade igår. Idag vaknade jag med världens träningsvärk i både magen och ryggen!
Skönt att det har hänt något iallafall.
Vi skulle egentligen ut och springa nu, men det var ingen som orkade.
Det får bli ett till pass senare på dagen istället.

Ahja, men nu kan jag inte sova om igen bara för det. Solen lyser in rakt i mitt rum och det blir svin varmt här inne.
Så jag ska nog plugga en sväng, sen kolla på film om jag hinner.

Shit, vi var iväg och köpte Ballerina Kladdkaka kakorna igår. Herregud vad god dom var.
Det där paketet som står på rummet kommer gå åt snabbt. Väldigt dnabbt är jag rädd.


Tjingeling


Nu vill jag ha sommar! Sååååå jävla mycket.
Tänk när asfalten börjar titta fram. När gruset tittar fram. Och man går och längtar och väntar tills man ser den första tussilago och knoppar på träden!
Och tänk att få ligga på Orbaden strand och bara njuta av solen och semester.
Få vara med kompisar och ha roligt. Grilla på kvällarna, äta glass på dagen, fiska, vara i sommarstugan, åka båt, festival, tälta.... Åh, nu längtar jag ju bara ännu mer!
Solen lyser in så stark i mitt rum så det känns som jag har vaknat upp på en het sommardag!
Gud vad jag längtar! Längtar längtar längtar!

Jag har bestämt att jag ska jobba så lite som möjligt i sommar så att jag kan passa på att vara ledig och hitta på en massa saker. Jag hoppas att det blir en kanon sommar verkligen! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom ihåg att göra saker kostar oftast pengar och lägenheten fortsätter att kosta även om du inte får studielån!!!

2010-03-03 @ 17:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0