Speed Of Sound


Har precis varit iväg och handlat upp ett förråd med energidryck!
Har nu druckit två stycken och tagit två koffeintabletter. Så nu jäklar ska jag bli pigg så att jag kan plugga!
Kanske dags att jag stänger av tv:n så jag sätter mig in i plugget på riktigt..

För en stund sedan försökte jag byta kanal på tv:n med mobilen.
Jag blev bara mer och mer irriterad för att det adrig hände något.
Insåg sedan att det visst var i andra handen tvdosan var.
Det är ju bara ett bevis på att jag har mycket som rör sig i huvudet just nu. Och att jag är förbannat trött.
Somnade vid 5 tiden idag på eftermiddagen och har inte ens något minne av det.
Vaknade upp och visste knappt vart jag befann mig. Sjuk känsla. Läskigt.


Hur skulle det vara om jag bara satt igång och plugga nu! Jo det skulle vara SKITBRA!

Kommentarer
Postat av: Jakob

ta det lite försiktigt vännen!

2010-03-17 @ 08:10:16
URL: http://jakethecake.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0