tar en paus


Jag är så less.
När man sitter och försöker göra klart en tenta.... jag läser en engelsk bok och som jag sen ska skriva cirka två sidor om i ett speciellt område, då är det FAN bara ledsamt att få ett samtal från Johan som säger att dom har det jätte bra i backen.

Jag: - Hallååå! Lite dysters och surt.

Johan: - Hej, sover du?? Hur går det med plugget?

Jag: - Dåååååligt.

Johan: - Jaha.... (paus) Ja för oss går det SKIT bra iallafall!

Det är ju fan bara elakt!

Och sen när jag blir irriterad över att det bara var det han ville berätta så blir han i sin tur sur över att jag blir sur. Han påstod nämligen att det var mitt eget val. Jag kunde lika gärna ha följt med och åkt sidor.
Jo visst, det hade jag väl kunnat. Men då hade jag riskerat att inte bli klar med tentan och få göra om skiten igen. VÄGRAR! Så jag påstår att det inte var mitt egna val. Det var ett påtvingad val!

Nu har jag läst lite grann i boken och det går väl bättre och bättre. Tyvärr somnade jag för en stund sen med boken över ansiktet. Men det var ju inte världens smartaste idé att sitta i fåtöljen och läsa.
Så nu sitter jag på en hård köksstol och ska fan komma igång.
Var bara tvungen att skriva av mig lite här för jag är så frustrerad.

Tar en paus nu och går och möter pappa som gav upp med skidåkningen.

Tack för mig.
HejSvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0