tvätta tvätta


Har tvättid nu. har fan tvättat upp hela lagret med underkläder tror jag.
en maskin med bara underkläder. Jag är förvånad att jag fortfarande har mycket kvar i lådorna.
tur att man har lager så man slipper tvätta så ofta :p

Ska senare till skolan för att prata med syon. Funderar nämligen på att hoppa av.
Senare ikväll ska jag åka till Stockholm och tillbringa min helg där. Förmodligen.

har börjat blekt tänderna nu med märket dentaworks.
Har gjort det två gånger nu och har inte märkt någon stor skillnad än, men det kommer väl.
förväntar mig AS vita tänder så småningom. hehe

Nu måste jag ner och byta maskin....

Hejsvej




Kommentarer
Postat av: Sara

Du har väl redan as vita tänder? Hoppas du får en bra helg! Vi hörs! Kramar

2010-03-26 @ 17:14:11
URL: http://lindblomsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0