Next stop, Cairns!

Ja da ar det dags.
Dags att lamna Blue Mountains och denna underbara familj.
Blev precis servad med en stoooor skal med pasta och skitgooo sas. What's not to love about this people!
Hon sag nog att jag var valdigt hungrig haha
Mitt flyg gar 7 imorgon bitti, men eftersom det tar 3 timmar att ta sig dit, aker jag nu.
Ar dock valdigt exalterad over att fa komma till varmen igen.
Gud vad jag saknat dig och jag lamnar dig aldrig igen! <3
I Cairns ska jag jobba pa ett hostel medans jag soker nagot battre.
Vet inte hur lange jag kommer stanna dar, men jag ska val sa smaningom gora mitt farmjobb, sa maste borja soka.
Annars ska jag borja mitt nya liv i Cairns. Min van Karl ska hjalpa mig att trana mig fit som en riktig militar!
Nu jaklar ;)
Nej gud vad matt jag blev!
Maste ga och vila en stund. Taget gar 8.22.
Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0