Hemlangtan


Sitter nu pa hostelet i Magnetic Island. Har varit har i tva dagar och vi har haft stralande vader med lata dagar pa stranden! Inatt aker vi vidare till Cairns, inte Mission Beach.
Vi andrade oss i sista stund. Dar ska vi bland annat snorkla, kanske skydive, kanske rafting och kanske bungyjump. Vi far se vad vi har pengar till.  

Jag ska vara arlig och saga att jag borjar fa hemlangtan.
Saknar mamma och pappa. Otroligt mycket.
Saknar mina vanner galet mycket.
Och att veta att sommaren ar pa vag efter en kall vinter gor att jag bara vill satta mig pa ett flyg hem.
Jag alskar nar varen slar in i Sverige och man kan borja anvanda sandaler och klanning.
Men jag ska nog halla ut ett tag till. :)


Eftersom nagon hackat sig in pa min mail och skickar ut massa skit har jag nu bytt mail adress.
Sa om ni behover na mig via mail ar den nu
[email protected]
Oppna inga mail fran min gamla adress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0