En liten snabb uppdatering

Eftersom jag vet att iaf pappa fortfarande envisas med att lasa denna blogg, och eftersom jag ar pa skriv humor, kommer har en uppdatering.

Ar nere i Sydney igen med trio nummer ett.
Fick nagra strojobb nar vi kom. Bland annat hjalpte en familj flytta. Otroligt fina hus, flotta bilar och status. Men det viktigaste, grymt fina manniskor.

Vi lever i var fina bil/van. Sa man kan lugnt saga att vi har kontraster i livet.
Vi har nu jobbat med promoting av en nattklubb nagra veckor. "Chefen" ar sa pass snall att han later oss bo i hans lagenhet medan han forsoker hitta nagon som kan flytta in.
Saklart ar det den storsta sviten i lagenheten. Vi mar bra!

Jag har dessutom fatt jobb pa en annan nattklubb i Coogee dar jag bodde en lang tid min forsta tid i Australien.

Livet rullar pa som det ska och jag tar vara pa varje sekund.

P.S. Saknar kottbullar med lingonsylt.


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha var roligt att höra din röst :) om du förstår vad jag menar... att läsa det du skriver är som att höra hur du framställer det!

2012-10-15 @ 20:46:05
URL: http://lindblomsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0